Birsta ünd kalas.

Idag bär det av till Birsta med Manda, måste handla lite på Hööks till min hästtokiga lillasyster (hon brås mig :P) och lite småsaker till Nuttes rum. =)
Imorron är det kalas här hemma men jag har fortf inte skickat ut inbjudningarna. :(
Så jobbigt när man måste på jobbet för att kunna fixa klart..

Menmen, har sagt till dom flesta och om det är någon annan som vill komma så är ni hjärtligt välkommna hem till oss på Lördag kl.14

=)

Hur som helst, Birsta idag, kalas imorron, livet är fint och allt flyter på.

Kräm



Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten

hej!



sorry, men vi kan inte komma imorgon. hade helt glönmt bort att det är imorgon hon har kalaset.



sen så är jag ju allergisk :/



men vi får hitta på nått nån dag så att vi får fira henne med!!

2009-09-25 @ 15:16:09
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0