Travproffs?

Tonny tjatar på mig att jag ska börja studera trav och vinna in en massa pengar.
Han tror att jag ska kunna lära mig allt om trav och bli något slags proffs som drar in vinst efter vinst bara för att jag är intresserad av hästar och alltid hållt på med hästar.
Något som han inte tror spelar någon roll är att jag håller på med ridhästar och hoppning och i själva verket inte har någon som helst koll på varken körhästar eller trav.

Har ni koll på travhästar och hur man tippar hem fina pengar?
Brukar ni spela på trav?

Järvsöfaks.



Kommentarer
Alexandra - Mami till Neville

Låter som bra rutiner för er med då :)

2009-11-14 @ 13:10:12
URL: http://alexiiaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0