Stackars Tina!

Min fina vän Tina ligger på sjukan med gallsten och en infektion i bukspottskörteln.
Hennes knappt 3 månader gamla dotter måste vara hemma med sin mormor och jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara att vara ifrån sitt barn sådär helt ovilligt.
Hennes sambo bor på patienthotellt just nu men det blir för dyrt om han ska bo kvar då det kostar hutlösa 545 kr per natt!!!

Och då är det inte ens helpension utan bara frukost och kvällsfika som ingår. Skandal om jag får säga det själv. :S

Hur som helst så får hon inte äta något utan ligger med dropp och får morfin så fort hon plingar på klockan.
Tur att hon slipper ha ont men jag tycker ändå så otroligt synd om henne. =(

På torsdag tänkte jag och Nathalii iallafall åka ner och överaska henne med ett besök, så slipper hon ligga där helt ensam stackarn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0