Long time no see..

Här är det sjukt, Nusse är ledsen och har ont. Jobbigt med magen och en tand som nyss spruckigt igenom.
Jag mår balle och Tonny har fått vara hemma från jobbet idag för att hålla skeppet flytande så att säga. =)
Det regnar ute=bajs.

I helgen; skyltsöndag, långpromenad, handling, kalas och julpynt.

På hundfronten; Devon befinner sig just nu på prov på en hästgård i Kramfors där han får springa lös på den inhängnade tomten/skogen hela dagarna. Han har 2 små hundkompisar, kattkompisar, 3 hästkompisar (varpå han är större än en utav dom) och barn att busa med.
Han är omtyckt och har anpassat sig bra och enligt kvinnan i fråga så ska han få stanna kvar. Till helgen ska vi firra ett fint litet kontrakt och utbyta lite pengar så har han sen en ny ägare, for life. =)
Jag är nöjd, så pass nöjd att jag inte vågar jubla förrns allt är klart.
Känns för bra för att vara sant.

Men med andra ord: 48 kilo knähund has left the building!


Nathalii gråter uppe och det verkar inte gå någe bra för Tonny att trösta henne, ska ta och slänga mitt skraltiga jag i sängen och bjuda in min skraltige lille dotter på en natt med mys (precis så som dom senaste nätterna) i hopp om att kärlek läker alla sår (även illamående och tandväxning). =)

God natt alla fina! (hoppas att ni mår bättre än vad vi gör)


Kommentarer
M-a-l-i-n

fan vad skönt, så synd om man måste avliva :( jag hoppas för eran skull ;) Hoppas ALLT går bra :D

2009-12-01 @ 09:43:35
URL: http://mmaalliinns.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0