Lite bättre.

Ja nu känns det lite bättre på humörsfronten. :P

Tonny kom hem och lekte med Nutte lite så att jag kunde få laga mat utan någon som hänger fast i brallorna på mig. Sen så var han snäll och nattade henne också så att jag kunde få sitta helt själv en stund med min dator och bara njuta av tystnaden.
Tack hjärtat!

Någon städning blev det inte ikväll iaf, så jag kommer förmodligen vara lika grinig imorron igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen en snabb sväng innan det är dags att dra duntäcket över huvudet och gå på date i LA med Andreas Carlsson. ;)
Haha, den gubben har flyttat in i mina drömmar verkar det som, börjar nästan bli lite läskigt.




Godnatt fina vänner!
Kram


Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

klart du drömmer om han när du tjatar om han heeela tiden ;P haha..

2009-11-09 @ 22:01:27
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0