Coca cola light i mitt hjärta!

Jag är en sucker för cola light och dricker alldeles för mycket av den varan.
Det hela började när jag jobbade som hästskötare på stall Killigrew, även kallat Näset. Då jag gillar att sova =) så sov jag alltid liiite för länge och hann aldrig med frukosten.
Där föddes mitt beroende, jag köpte fridgemates med cola light burkar på Ica i Matfors och tog då en iskall burk cola och en cigg till frukost. Det kunde man ju pilla i sig medans man morgonfodrade
och slapp förbereda på nått sätt.

Ovanan följde med mig tillbaka till Härnösand och jag kan än idag inte leva utan cola light, det är som en drog! :P

Sitter och sippar på ett glas nu, fast jag ska gå och lägga mig om en liten, liten stund.

=)

I Like It! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0