Trötter..

Ja nu är man lite små-seg..

Har nyss varit ute i skogen med Anna och knäpp-Devon. Riktigt skönt fast det småregnade hela tiden, vi fick prata av oss ordentligt a´la tjejsnack och Dev fick nå knäpp å börnade av sig a´la valp.
Härligt!

Och när jag kom hem så sov min lilla mamma-gris, även det rätt skönt då det är mycket gråt och väldigt mycket klänga och bli buren just nu.
Hon är så sjukt mammig nu och det är ju trevligt, men bara en liten stund om dan typ. ;P
Hon får gärna vara lite pappig ibland också...
Hur som helst så ligger det 2 slagna hjältar i sängen nu, det blev tydligen mycket gråt innan hon somnade så stackars pappan dog där på fläcken. =)

Nä nu ska jag se om Anna och Danne vill se film med mig, och om den döda pappan kanske kan tänka sig att återuppstå för en films skull han med.

Bjuder på en Nutte... (ni kan ju försöka att inte se dom smutsiga "golv-mopp-grejjerna som hänger på tork på elementet i bakrunden, se helst inte att jag har kvar julgardinerna heller =S )


Kommentarer
Sofia

Men åh, hon är ju så sjukt söt! :D

2009-05-11 @ 11:22:12
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
[ lilla fru werner ]

Halloj! Svar på din fråga hittar du i min blogg! :)

2009-05-12 @ 09:15:17
URL: http://lisawerner.blogg.se/
Sofia

haha ja, det är jag faktiskt :( men man måste ju ha en stadig ekonomi innan man skaffar sig en liten knutte=)



ja, han är snygg som bara den ;)

2009-05-13 @ 11:52:42
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0