Sopbilen kör bort mig!

                                                                                  Jag är trött!


Jag är f*an ingen morgon människa, men hänsynslösa Nutte tar ingen notis om att jag klassas som levande död före klockan 8 på morgonen.
Att kliva upp klockan 07.30 är okej, jag är fortfarande halvdöd men det är iallafall nära till medvetandet och efter en kopp te så lever jag igen.

Att kliva upp klockan 6 är däremot inte okej.
Inte heller 06.30.

Idag vaknade Tonny och jag av att Nathalii stog i sängen och pratade och pillrade på grejjer,  06.30 stod klockan på och min hjärna strejkade totalt.
Som tur är så gillar Nutte att stå där och kasta grejjer så jag fick ligga kvar och vara död tills klockan var 07.30.
07.30 är okej, men långt ifrån önskvärt.
Jag vet att jag snart är 24 år gammal men 11.30 nån gång känns ändå mer som en mänsklig tid att behöva masa sig ur sängen.

Så ja, jag är trött.
Och ja, sopbilen får gärna köra bort mig; sålänge den lämnar tillbaka mig efter lunch nån gång. =)



Kommentarer
Sofia

ja precis, man måste ju ha en säker ekonomi först :)

2009-05-14 @ 11:10:16
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0