Helgens planer...

Fick ett sms idag av underbara Tea, hon ska ner till Härnösand med sin lillebror i helgen och ville träffas. Ska bli så himla kul å träffas igen, var år och dar sen sist!!

För er som inte vet vem Tea är så är det min föredetta sambo och arbetskamrat på Näset, vi hade så sjukt kul ihop; både när vi jobbade och på helgerna då vi oftast drog hem till henne i Umeå. Devon var bara en liten, liten fis då och fick hänga med oss överallt.

Så..på Söndag blir det nog lite Tea, får se vad som hittas på.

Sen så ringde Amanda idag och ville ha med mig till Birsta, vilket jag bara inte kan banga, även om jag har annat å göra. =)
Så imorron åker jag, Nutte, Anna, Amanda och Emma(? tror jag) till Birsta, det blir en riktig tjejdag!
Förhoppningsvis så kommer jag hem med nya möbler till vardagsrummet eftersom tv-möbel och vardagsrumsbord är väldigt Nutte-klätter-vänliga men ej så stabila. Så då slipper man kanske oroa sig över att hon ska få tv:n över sig eller ramla ner från bordet. Skönt!

Sen nästa helg så blir det Näset med Amanda och Anna, det är tävlingar på G och Siggan skulle tydligen tävla, ska bli kul att se då jag inte ens sett hennes nya häst än.
Ska också bli kul att visa Anna min gamla arbetsplats och mitt gamla hem. Nostalgi!!!
=)

Nu ligger puttnutt och sover och gasmonstret Devon är ute och promenixar med Anna...
ovanligt tyst i lägenheten just nu..

Jaja, har inte så mycket att rapportera om just nu.

Återkommer! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0