Vart har jag varit?

Ja, vissa av er kanske har undrat var jag hållt hus den sista tiden; inte ens en endaste liten suck ifrån mig på lååång tid nu.

Såhär är det, Jag har inte tid att blogga!
Om jag hade en smidigare dator (dvs bärbar och ej halv-trasig) så skulle jag kunna blogga på nästan hur mycket som helst. Men nu vill inte min plånbok att jag ska köpa en ny dator och min nuvarande datorn vill inte bli varken bärbar eller hel och fungerande. Och Nathalii vill tyvärr inte sitt snällt på golvet och vänta på att jag datorat färdigt (sicken konstig unge va ;P)
Så, just nu så kommer jag att blogga på så gott jag hinner och när lusten finns där.

För om sanningen ska fram så har knappast all ledig (med ledig menas alltså Nutte-fri =P ) tid ägnats åt att få till ett snitsigt inlägg i bloggen. Den lediga tiden har snarare ägnats åt tven, sängen eller sambon.
Myyycket dåligt prioriterat, jag vet. ;P

Hur som helst, lusten att blogga är så smått tillbaka så nu lär jag åtminstonde försöka ta mig tiden också.

På återseende.

=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0