Kärleken till en bok!

Jag är såpass kär i Twilight-böckerna att det nästan borde klassas som ett heltids-jobb att försöka hålla sig ifrån dom.
Ja menar, om man tyckte att filmen var bra så kommer man få en svår chock när man börjar plöjja igenom böckerna. Dom är bara sååå bra!

Första boken försökte jag verkligen hålla mig ifrån för att den inte skulle ta slut så fort, men jag kunde inte låta bli att tjuvkika i den så fort Nathalii sov en stund eller så. Hursom helst så hade jag läst ut den inom ett dygn från det att jag köpt den.

I den andra boken längtade jag så sjukt mycket efter att Edward skulle komma tillbaka så jag kunde inte sluta läsa förns han hade gjort det, och vid det laget är ju boken nästan slut så då kunde man lika gärna läsa det resterande sidorna också. =)
Den här boken läste jag ut på mindre än 12 timmar. (Fyyy på mig)

MEN...den tredje boken kunde jag faktiskt dra ut på lite mer, mest kanske för att jag bara hade tid att läsa små korta stunder åt gången. Men hur som helst så tog den slut alldeles för fort den med.

Den fjärde boken var klart bäst och den läste man med ett leende på läpparna rakt igenom. Den var faktiskt så bra så att jag plöjjde rakt igenom den utan stopp. GRYM läsning!!
Den här boken är även den jag mest av allt ser fram emot att se på film, ska bli spännande att se hur dom lyckas med allt. =P
Har läst alla böckerna 2 gånger förutom den här; eftersom Anna har lånat den, längtar som tusan efter att få sätta tänderna i den igen.

Nu är det i alla fall helt slut på serien och jag kan ju inte gärna plöjja igenom alla böckerna en tredje gång på raken...eller??. =) Hur ska jag nu lyckas hålla mig tills att den andra filmen kommer ut den 20/11-09??
Gaahhhh...jag har redan abstinens!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0