Idioter

Min älskade sambo är lite utav en idiot, och så är även hans vänner.
Deras mentala mognad ligger lite väl lågt för att vara 26/27 år nånting.
Man skulle kunna jämnföra dom med ett gäng förtidigt könsmogna kiss och bajs-galna sexåringar.

Ja...precis så illa är det.

På deras fritid så pysslar dom med en minst lika idiotisk hemsida; Kladunk.
Riktigt vad dom gör där vet jag inte, för hemsidan går minst sagt lite trögt.
Hur som helst så brukar dom filma idiotiska saker och små idiotiska/perversa sketcher, och nu har dom kommit på den idiotiska tanken att göra en idiotisk film utav det hela.

Jag borde med all säkerhet inte uppmuntra det här, men här kommer iallafall en idiotisk liten trailer/presentation till den idiotiska filmen.

Idiotiskt?
JA!

Är jag idiotisk som presenterar idiotin här?
Nja...snarare lite trög, alternativt blåögd och efterbliven.





So long suckers!


Kommentarer
Vikholm

Egentligen borde jag ta illa vid mig av alla anspelningar på att vi är idioter, men vi har inte lagt till detta längst ner på kladunk.se utan anledning:



Kladunk.se är en sida som drivs av ett par idioter.



Så touché Emma, touché....

2009-06-24 @ 00:32:18
URL: http://www.kladunk.se
Jessica

Jodu.. vänta du bara till den dagen Nathalii är 7år... Då är hon äldre i mognaden än sin far asg

Skämtåsido.. Du kanske har hört mig eller min mor säga detta tidigare: Pojkar är pojkar och pojkar kommer alltid vara pojkar ;-)

2009-07-02 @ 01:43:01
URL: http://blogg.coffeeaddicted.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0