Tjejsemester!



I slutet på augusti så ska jag, Nathalii och Anna åka till Stockholm en vecka och semestra lite.
Vi ska tälta på en fin camping i Bromma och tillbringa dagarna med en massa skoj.

Vi ska bland annat:   
                   
       Gå på Skansen...           besöka Junibacken..        shoppa loss...            och härja omkring på Grönan!
      
               


Både jag och Anna längtar så att vi håller på att gå sönder typ. ;P
Det ska verkligen bli en upplevelse att tälta med en liten bebis, lite krångligt kanske men ändå roligt och spännande.
Vi ville ju såklart åka allihopa men Tonny ska på en egen liten semster och Danne måste jobba. Fast det kommer ju onekligen bli roligt att bara åka vi tjejer också. Sen så kommer ju Alexander till undsättning när vi te.x ska på Grönan, för det blir lite tråkigt om man inte kan åka tillsammans och Nathalii kan ju inte åka så värst mycket. =P




Jag och Anna har ju ännu en resa inplanerad, men det berättar jag om i nästa inlägg. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0