Sympatibakis

Tonny var lite partysugen igår så han bjöd hit Danne och Ante på lite semesterpartaj. Jag och Anna satt och kollade youtube-klipp och datanördade, rätt soft.

Vaknade runt 6 av att Tonny kom å la sig, själv gick jag upp med Nathalii klockan 8, fick städa undan en hel del och även all rentvätt inplockad i garderoberna. Ville inte gå ner eftersom Ante sov i Nathaliis blivande rum där nere, Så vi lekte mest i hennes rum på övervåningen, rätt mysigt faktiskt för annars brukar det alltid bli att man ska städa och diska osv när man är nere.

Grabbarna har iallafall vaknat nu och sitter och spelar fotboll, dom är lite småbakis och jag känner mig minst sagt sympatibakis.
Förstår inte riktigt varför men jag är helt slut, känns som att jag varit på världens partaj igår. =)

Nu ska jag gå å lägga mig med Nutte en stund.


Kommentarer
Stjärten

kanske för att du gick och la dig 3 på natten:P

2009-07-09 @ 21:03:45
URL: http://ahas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0