Partysemester!

Den sista September åker jag och Anna till Stockholm för att tillbringa en vecka i Solna hos Alex,
det ska bli så sjukt roligt och oh my vad vi ska festa!!


Alex jobbar ju på dagarna så då kommer vi bara göra vad vi känner för, kolla runt på stan och besöka lite folk. =)
Sen på helgen när Alex är ledig så ska vi gå ut allihopa och det ska bli superskojj!!
Känns riktigt najs att bara åka bort och inte ha några planer alls, bara göra vad som faller en in för stunden.
Och SOVA, det ska jag göra. Utan att bli väckt en endaste gång! =P

Den enda nackdelen med den här resan är att vara ifrån Nathalii.
Jag gruvar mig som bara den och hoppas verkligen att jag kommer kunna njuta av min och Annas lilla trip och inte vara ledsen och sakna min lill-Nutte allt för mycket.
Hon kommer ha det bra hemma med Tonny men det kommer ändå svida som f*n i hjärtat att åka ifrån henne så länge, min lillpaj. =(


Hur som helst så ser jag verkligen fram emot den här resan, det känns nästan som att man ska åka tillbaka i tiden. =)
Inget ansvar för någon annan än en själv, inga tider att passa och ingenting planerat.
En riktig slapparvecka helt enkelt, ladda upp batterierna, sova ut och "leka av sig" lite granna. =)

Nä nu är det sovatajm för mig, så att jag får kinesa i åtminstonde 3 timmar inatt.

Over and out!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0