Myskväll med abrupt slut.

Ikväll skulle jag och Tonny ha lite myskväll och kolla på film, men det blev inte så.
Mattias och Janne ville ha lite party-sällskap så han smög iväg dit och jag blev kvar här.
Som tur är så kom Danne och Anna och räddade mig från ensamheten, så nu har vi kollat lite på film och bara tagit det lungt. Rätt skönt faktiskt.

Idag är det bara en vecka sen Alex åkte hem, fast det känns mer som en evighet sedan.
Men snart kommer svärisarna hit så då får vi lite liv i luckan igen, känns så dött här ibland.

Nu kom Tonny hem, han är sjukt full. Dök omkring i trapphuset som en annan döing, sen slängde...


Fyllot väckte Nathalii genom att mycket högljutt spy i vasken så jag fick avbryta mitt bloggande.

Hon va himla ledsen och ville inte somna om trots att jag la över henne i vår säng och gav henne flaska. Eller hon somnade men inte tillräckligt djupt för att jag skulle kunna lägga över henne i sin egen säng.

Supersnälla Anna röck in och la sig i vår säng och passade henne (så att hon inte rullar ur) så att jag kunde gå med Devon och släcka ner nere.

Tack pummel!

Men...åter till saken.
Han ramlar in igenom dörren och kastar in sina skor i väggen, kastar nycklarna på hallmöbeln och sliter av sig alla kläder utom boxerna.
Sen snubblar han in igenom vardagsrummet och kastar sig ner i gästsängen som står kvar i Nathaliis nya rum sedan Ante sov över.
Han träffar sängen med ett brak och sedan blir det tyst...en liten stund.
För sen bullrar han sig ut i köket där han spyr som en galning, sen återvänder han till sängen men lyckas brutalt missa hela skiten och faller pladask på golvet.
Ungefär där vaknade Nathalii och jag var tvungen att gå upp till henne, men jag kan ju gissa på att han inte kommer må hallontårta imorron.
=)

Nu ligger jag i sängen och ska sova, behöver verkligen dom 5 timmarna som e kvar tills pajsingen vaknar.

Natti, natti!



Kommentarer
Stjärten

varsegooo stjärten min! =D

2009-07-11 @ 02:03:30
URL: http://ahas.blogg.se/
Antz

Tjena Emma!



Fan va jag lider med dig.. jävla fylltratt han är den där tuppen.

Ge han va han tål när han vaknar! ;)

2009-07-11 @ 02:04:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0