För att klargöra saker och ting.

Eftersom man tydligen inte kan tycka om någon utan att vara kär i personen i fråga och ej heller umgås med någon utav det motsatta könet utan att ha planer på att lämna sin familj, så kommer här en liten redogörelse i all enkelhet.

Det här är Alexander Fakhr.

Han är min svägerskas kusin och jag tycker om honom.
Jag tycker om honom för att han är trevlig, snäll, rolig och en fin människa helt enkelt.
Jag är INTE kär i honom.


Det här är Tonny Skafte.

Han är min Sambo, fästman, stora kärlek och även far till mitt barn och jag älskar honom.
Jag älskar honom för att han är snäll, omtänksam, kärleksfull och har ett gott hjärta.
Jag är väldigt kär i honom.

Vi tar det igen, för säkerhets skull.

KÄR!


INTE KÄR!


Så, nu kan alla återgå till sitt och sluta hitta på små historier om mig och min familj; Tack!


Kommentarer
Stjärten

HAHAHAAA:P

2009-07-05 @ 06:35:55
URL: http://ahas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0