Trött, som vanligt.

Idag har vi varit omänskligt trötta och slitna. Tonny mår inge vidare och jag vill bara sova, sova, sova.
Nathalii däremot är full av energi och vill prata (läs skrika) så högt att våra trumhinnor känner stor fara. ;)
Nu sover vår älskling iallafall och vi har nyss kollat på Horton, det har vi försökt göra hela dan men antingen så har Nathalii överröstat filmen eller så har nån av oss somnat. Den var iallafall bra!
Funderar på att kolla på en till film men jag borde egentligen gå och lägga mig, är som sagt extremt trött...men det är ju mys med lite film också.
Funderar på att låta Tonny ta Nathalii imorron så kan jag få en sista sovmorgon innan han börjar jobba igen på Onsdag. Hmm...ska checka av med honom hur han mår imorronbitti så får vi se då.

Nä..det får bli en till film.
Tjing!


Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten

ajdå.. börjar han bli sjuk?



missa inte tävlingen i min blogg :)

2009-01-06 @ 00:13:10
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0