Trött dag idag

Idag är det kämpigt, jag mår illa, ögonlocken väger bly och huvudets innehåll fungerar knappast.
2 timmas sömn är inte ens nog för att få mig att fungera, blää..
Nä, det blir snålt med skrivande för mig idag.
Hjärnan lyckas inte föda fram något att skriva om, förutom min trötthet; och det lär ni säkert klara er bra utan.

Nä..dega framför tv:n och hoppas att Nathalii ska vilja somna tidigt idag, och helst sova minst 5 timmar så att jag blir åtminstonde lite mänsklig igen.

Nä..tjobacko.


Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten

Jag degar också framför teven idag... Mår inte heller så bra.. vet dock inte varför..

2009-01-03 @ 21:48:42
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
MiBa

Okej, hur vill du göra!

Vill du att jag går in på din blogg och sparar allt eller vill du att ja skickar koden och du får försöka att klistra in den och kolla om den funkar?



MVH

MiBa

2009-01-03 @ 21:55:38
URL: http://miba.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0