Tjej-vecka!

Helgen är slut och imorron ska Tonny tillbaka på jobbet igen, tröök!
Finns fan inget att göra på dagarna, antingen så är jag mamma, matte eller "hemmafru".
Gå promenader med hunden, byta blöjor på dotter, städa, mata dottern, ge hunden mat, laga mat, leka med dottern, leka med hunden... and so on.
Nog för att jag älskar både dotter, sambo och hund över allt annat på hela jorden.
Men ibland skulle det uppskattas att bara få vara Emma också, bara en liten, liten stund.
En heldag i Birsta vore inte helt fel. Om jag hade bil hade jag dragit dit så fort det rullat in lite mer pengar, bara jag och Nathalii, i lugn och ro.
Känns aningens för drygt att ta bussen...

Jaja, snart är ju jag och Nuttisen helt ensamma i nästan en hel vecka, då ska vi bara hitta på massa tjejsaker.
Typ....byta blöjor?
Haha nä men nått borde vi nog kunna hitta på.

Ähh, nu svammlar jag bara en massa.


Kommentarer
hanna

Vet PRECIS hur du känner!

Efter två barn på rad är det först nu på nästan tre år som jag är själv i min kropp. Jag FÅR röka en cigarett för jag är inte gravid och jag ammar inte. En mycket märklig känsla.



Det är nog svårt, för att inte säga omöjligt, för en mamma att få vara med sig själv. Jag har "egentid" när jag dammsuger och då har jag ändå oftast Laban i famnen och Leia sittandes uppepå dammsugaren. :D

2009-01-12 @ 03:53:06
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Emma

jag hänger gärna med till birsta nån gång. det är inge kul att gå med fredrik , han bara gnäller på att det tar för lång tid.



jag kan vara chaffis om du vill spana på grejer och så : )

2009-01-12 @ 08:43:00
URL: http://emmaeliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0