Tillbaks till verkligheten!

Nu, gott folk, är jag äntligen tillbaka!
Det har varit en jobbig tid med nästan obefintligt med sömn och massor av måsten.
Nathalii har varit inne i nån konstig period där hon vägrade sova på nätterna, ½ - 3 timmar i sträck, aldrig en sekund mer.
Sen vara vaken i minimum 2 timmar med ibland prat, ibland skrik.
Det var jobbigt när Tonny for bort och jag inte fick sova alls, jag har nätt och jämt fungerat som människa och bara en sån sak som att äta har varit oerhört krävande.
Jag har slitit i 2 veckor och äntligen så har jag lyckats. En natt med gråt och skrik, en natt med vak (för att så snabbt som möjligt kunna parera det som fick henne att vakna, tappad napp etc) och sen, äntligen, så sov hon!
Hon sover nu 12/natt igen och jag är lyckligaste mamman på hela jorden just nu!
Jag får sova, Nathalii får sova och Tonny....ehh...ja han har feberfrossa och hosta så han får inte sova så mycket men det skiter jag faktiskt i just nu. Haha, allt för lite sömn! =)
Tonny har iallafall influensa och kämpar som en dåre för att ens kunna stå på benen. Jag mår inte hallontårta direkt och hoppas för allt i världen att den inte är influensa utan bara sömnlösheten som tar ut sin rätt.

Mja....det var ju lite uppdatering iallafall men mycket har hänt sedan sist och kommer gå igenom det sen, en sak i taget. =)

Hoppas ni är sugna på lite BarbaEmma för jag är så oerhört sugen på att blogga, har gått förbi datorn varje dag i alltför lång tid just nu och tittat suktande på den, men inte haft tid eller möjlighet att sätta mig ner.
Har iallafall lyckats läst klart dom hundratals blogginlägg som samlat ihop sig på bloglovin, ett väldigt tidskrävande projekt, tur att det är så roligt och avslappnande annars hade man aldrig orkat ta sig igenom högen med olästa inlägg. =P


Nu ska Tonny och jag kolla klart på Gladiator och sen blir det sängen om man ska orka upp med Nuttisen imorron, för hon somnade vid 9 nån gång.

Vi ses imorron, för då ska jag fullkommligt välla ut blogginlägg! ;)


Kommentarer
Agnieszka

Ush vad tråkigt när man inte får sova.... Nova har haft sånna nätter med... och man är verkligen inte människa då...

Ser fram emot en massa inlägg!

kramar

2009-01-31 @ 23:17:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0