Surströmming i Januari?

Idag sov vi alldeles, alldeles för länge så det har inte blivit så mycket gjort idag förutom den dagliga långpromenaden och lite handling på ica.
Drygt, men imorron är det nya tag som gäller.

Måste ju bara berätta, när vi var och promenixade så kände jag, till mitt stora förtret, att nån jävel käkade surströmming!!
I januari??
Då har det väl ändå gått lite för långt, eller?
Snusk!

Devon var iallafall dyngjobbig idag, fick upp nått tikspår så han satt som fastlimmad i backen och jag fick släpa han efter mig medans han hackade tänder och dregglet pluppade i takt mot backen.
Ibland har jag go lust å knippsa bollarna av han men han är som lite för gammal för det nu.

Yeahyeah, nu ska jag umgås med min dotter.


Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten

Fy vad äckligt med surströmming! :P

2009-01-12 @ 23:49:17
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Leeza

Hehe.. så han är lite pilsk eran lille(??) herre??=)

kommer ihåg alldeles för väl hur det var

2009-01-13 @ 19:38:40
URL: http://leezawj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0