Slappar-dag

Idag har vi verkligen bara slappat, Nathalii bara sover och sover, både hon och jag har stannat kvar i pyjamasen hela dagen men Tonny avancerade till mjukisar i morse eftersom han dräller in och ut med hundarna titt som tätt.

Vi har suttit vid datorn, kollat på parlamentet och mumsat rester. Det är grymt skönt att inte göra någonting vettigt alls på en hel dag.

Imorgon blir det dock andra bullar, jag ta med Nathalii i vagnen, hundarna och förhoppningsvis även Tonny och ge mig (oss) ut på en riktig långprommis. Nu är det slut-fetat i soffan, dags att börja röra på fläsket igen.
Städa ska jag också göra, inte för att det är någon panik på den fronten men jag får ju passa på att ta en rejäl omgång nu när jag ändå har lust.
Sen så ska en tjej här ifrån stan komma och kolla på Bam.
Har ju beslutat mig för att inte sälja honom utan att han ska få flytta till en fodervärd istället. Känns bättre så, då kan jag ha mer koll. =)
Känns inte alls bra att han ska flytta och jag har mer än 1 gång övervägt att Devon ska få flytta istället. Men, men..nu blir det Bam som får flytta och jag hoppas att den här tjejen trivs med både mig och Bam och att jag och Bam trivs med henne.
Men det återstår att se.

Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan med min älskade fästman.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0