Sjuk?

Jag måste vara påväg att bli sjuk, jag är så trött, så trött, så trött!
Ni kan inte förstå hur trött jag är.
Och Nathalii ska vi verkligen inte skylla på, för här ska ni få höra!!
Igår somnade hon när vi gick på prommis klockan 19.00, hon sov sen hela kvällen och vaknade inte ens när jag klädde av henne. Vill ni veta när hon vaknade??
klockan 07!!!!!
Hon sov baske mig i 12 timmar i sträck!!!
Härliga lilla bruden, såå duktig så!
Jag ammade henne givetvis flera gånger under natten men hon vaknar inte av det, hon äter på bra men öppnar inte ögonen och rör inte en fena!
I vilket fall som helst så är jag sjukt trött och det är Tonny med.
Jag har ändå tagit två små tupplurar idag och sov ju rätt bra inatt..

Jaja, vad det än är så hoppas jag att det går över fort som attan.

Idag har jag ändå lyckats med lite saker, fast jag är så sjukt trött så att jag knappt kan avgöra om jag är vaken eller om jag sover; handtvättat lite saker som måste handtvättas, kört en tvättmaskin, strykt, plockat undan kläder som Nathalii växt ur, diskat, kört igång + plockat ur en diskmaskin, tagit ut massa "gran-dekorationer" som barrat ner halva lägenheten, städat i Nathaliis rum, vikt och lagt in handdukar i garderoben, dammsugit, sorterat smuts-tvätt i mängder, rensat Tonnys hemska jobbväska på alla miljontals papper som han har där som han vägrar slänga, rensat datorbordet, städat köket m.m m.m

Nu ska jag sjunka ner i soffan och läsa en bok i en timme innan det är läggdags.

Natti!


Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten - TÄVLING i min blogg!

Haha, så trött kan du ju inte ha vart om du gjorde allt det ;P

2009-01-07 @ 00:07:03
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Anna

vad du är duktigt emma=D

2009-01-07 @ 09:46:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0