Nu går det bättre..

Idag är jag betydligt piggare, har äntligen återhämtat mig från dom här jobbiga, sömnlösa veckorna tror jag.
Pajen somnade strax innan 12 igår och det gjorde jag och Tonny med. Tonny klev upp 7 och min härliga dotter sov vidare, det gjorde jag med. =)
Hon vaknade vid 09.30 och passade då på att kräkas och sen rulla sig i skiten. För att fira det så blev det en dusch, och det vet vi ju att duscha är väääldigt utmattande; så nu sover underverket igen.
Och som grädden på moset, hon somnade helt själv, i sin egen säng. =D
Behöver jag säga att jag är glad?
Det verkar som att den här jobbiga, stökiga perioden är påväg att vända. Äntligen!

Det blev inget bok-läsande igår kväll, kom på att några tradera auktioner gick ut igår så jag var tvungen att skicka vinnarmail och packa paket.
Auktionerna gick jättebra, fick ihop lite mer än 500 spänn för nått som jag först tänkt skänka bort. Sweet!

Nu ska jag pyssla på lite mer här hemma och sen måste jag ut med hundarna, gå och handla och posta paket.

Återkommer med lite bilder från nyår senare ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0