Nathalii Ågren??

Fick brev från Skatteverket idag, vi fick avslag på begäran att Nathalii ska få sin pappas efternamn. Alltså Skafte.
Man måste tydligen bekräfta faderskapet inom 3 månader för att barnet ska kunna ta pappans efternamn, och eftersom vi var så sega med det så heter hon nu Nathalii Nova Amanda Ågren.
Låter ju inte alls lika bra som Nathalii Skafte tycker jag.
=(
Frågan är bara om vi ska bemöda oss att ansöka igen eller om hon ska få heta så tills vi skrammlat ihop pengar till bröllopet?
Då får hon ju ändå Skafte som efternamn eftersom jag kommer byta när vi gifter oss.

Vad tycker ni?
Byta nu eller vänta?


Kommentarer
hanna

Kommer ni gifta er någorlunda snart hade jag väntat. Lika bra att ta alla papper och skit på samma gång, det är ju så trååååkigt.



Men du! Vilket fint efternamn han har! Har det nån spännande historia bakom sig eller heter han bara så ändå?

2009-01-17 @ 04:23:14
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
sofia

Det kanske är smartare att vänta tills ni gifter er? :) Jag skulle nog ha väntat tror jag! På tal om det så skjutsade jag hem din bror nedanför i lördags! haha. Sammanträffande kallar jag det!

2009-01-20 @ 13:36:03
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0