Mummi

Min Mamma skrev:
Och hur tror damen att den lilla plånboken ser ut efter en dag i Ö-vik. En stilla undran!!??.
Näää NU MÅSTE JAG GÖRA VÅFFLORNA ADJÖ!!!!!!!

Jag kontrar:
Jo men nu ska du få höra lilla mamma, Ö-vik är långt ifrån det shopping-mecka som Birsta är.
Efter en dag i Birsta så är plånboken liten och skral som en övergiven fågelunge.
Efter en dag i Ö-vik däremot, så är plånkan lika rund och go som efter löning.
Med andra ord, till Ö-vik åker man mest för att kolla runt lite, umgås och kanske ta en fika eller så.
Till Birsta åker man för att vältra sig i härliga saker/kläder/prylar och gud vet vad.
ja, nog om det.
Hoppas våfflorna var goda!

Och alla ni som är så oerhört irriterade så ni håller på att explodera av ilska över att måsta läsa min och mammas konversation i ett av mina inlägg..
Ja..vad ska man säga, ni får stå ut! =P

Hej då mamma!! *vinkar*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0