Morning

Jaha, 2 timmars sömn satt ju som ett smäck kan jag ju säga. Aldrig att man önskat sig nån timme extra inte, nej, nej.
Fis på tvären blev det innan läggdags för omväxlings skull. När det släppte så deckade damen i sin ömma faders armar vid 3-isch. Vi päron deckade typ en timme efter. Då skulle man ju kunna tänka sig att vår lilla ängel skulle kunna sova åtminstonde till..ja vad ska vi säga...Söndag? Nä men 5-6 timmar på ögat hade inte varit fy skam.
Men icket!
Klockan 06 slår Nathalii upp sina vackra blå och sprider sitt härliga humör i form av en vacker enmans konversation.
Hon lät mig iallafall mysa i sängen en halvtimme innan vi gick upp för att kolla på dagens höjdpunkt.
I drömmarnas trädgård på Barnkanalen.
Det är såååå bra, mmmm, jag lovar.
Med IgglePiggle, Daisy och min alldeles egna favorit; Makka Pakka!!

Efter det så satte jag på lite kaffe och gjorde lite gröt till frulle. Duktiga jag som aldrig brukar äta frukost. =)
Sen myste vi framför tv:n en stund till tills Nathalii somnade igen, i vanlig ordning, 2 timmar efter att hon vaknat; alltså 08.
Nu sover hon sött med Tonny.
Tänkte först gå och lägga mig igen men då kommer jag sova bort halva dan så det är bättre att jag är vaken och pysslar med lite saker som behövs göras, tex stryka.


Kommentarer
Emma

haha. du med dina jävla barnprogram ! ; )

2009-01-03 @ 14:20:00
URL: http://emmaeliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0