Malmö=Bläää


Vi ska ju ner till malmö den 21 januari och fira svärfar som fyller 50 år.
Vi ska bo hemma hos Tonnys kusin som jag aldrig träffat och spendera dagarna med att driva omkring här och där eftersom Tonnys lillasyster Nana vägrar lämna sin hund, som jag är dyngallergisk mot, hemma; för hör och häpna, hunden blir ledsen!!
Haha...jaja..
Jag kan iallafall inte vara hemma hos svärisarna för då blir jag sjuk.
Behöver jag säga att jag inte har nån vidare lust att åka?
Har sett fram emot det här sen i somras men nu känns det inge kul alls.
Släpa omkring på en 4-månaders bäbis runt, runt överallt och försöka komma på nått att roa sig med. Nathalii kommer nog inte vara på superhumör direkt. Det kommer bli stressigt för henne och på tok för mycket intryck.

*suck*


Biljetterna är redan köpta och jag känner mig mer eller mindre tvingad att åka för annars kommer dom där nere tro att jag är sur eller nått...


Vad göra?


Kommentarer
Agnieszka

Vad tråkigt att dem tänker sådär om hunden... den tycker nog igentligen att det är skönt att vara utan matte och husse i några timmar...

kramar

2009-01-07 @ 15:02:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0