Let´s Dance

Nu sitter vi framför tv:n och kollar på Let´s dance och myser.
Nej.
Nu ljuger jag.
JAG sitter framför tv:n och kollar på Let´s Dance och myser.
Tonny ligger i den ena soffan och sover och Nathalii ligger avdeckad i den andra.

Mamma kom förbi på lite prat och lite te, sen åkte hon och Ellen hem och jag bänkade mig nästan direkt framför tv:n.
Nu är veckan äntligen slut och jag passar på att njuta av att ha Tonny hemma igen, iofs så sover han just nu men jag kan ju alltid roa mig med att titta på honom.

Idag har jag iallafall varit ute på långpromenad och det känns skönt att jag iallafall hittills lyckats hålla mitt löfte om att mootionera både mig och Devon minst 2 timmar varje dag. Duktig Emma!

Har tömt kameran nu iallafall för att lägga upp bilderna från nyår...
det var kanske inte så mycket att stojja om direkt, var bara några få bilder och man skulle kunna tro att fotografen (jag) var asplakat. Och det var jag ju inte, som tur va!
Menmen, dom kommer efter Let´s Dance iallafall; har man lovat så har man!

Förresten, är det inte någon mer än jag som är förundrad över hur fruktansvärt blåst Blondinbella verkar vara i det verkliga livet? Borde man inte kommit över fjortisstadiet när man är 18 år?


Kommentarer
Madeleine

Hej ;-) Vilken superfin blogg!! Kanske du vill att vi ska lägga till varandra på bloglovin?? :-o

2009-01-09 @ 22:04:44
URL: http://www.muppsan.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0