God Natt Allihopa!

Nä nu är det dags att slänga sig i sängen och decka.
Nathalii sover väldigt oroligt så hon får sova med oss inatt, mysers! =)

Imorron ska jag till polisen och hämta ut mitt nya pass och sen bär det av till familjecentralen för fastställande av faderskap.
Äntligen blir det gjort!
Känns så skönt att få det fixat för det har bara varit en massa sturl med legitimation osv.
Fick dessutom reda på att man kan fixa det redan innan barnet är fött? Det hade vi inte en aning om, hade vi vetat det så hade vi lätt fixat det innan Nathalii föddes.

Nu ska vi sova, Natti på er!


Kommentarer
Duracellmamman



God Morgon!

Ja alltså visst skulle jag åka till STHLM om du höll i arrangemanget och gjorde det 200 timmarnas jobb det kommr att krävas, men med tanke på att jag bor tusen gånger närmare Göteborg, så känns ju den placeringen mer logisk, eller hur??! ;-)

Det hela ska ju vara praktiskt genomförbart oxå ;-)



Och varför ska alltid allt vara i STHLM??! En bättre motivering tack ;-D



Trevlig dag!!



Kramis

2009-01-13 @ 07:47:38
URL: http://duracellmamman.se
Agnieszka

Ja det där med faderskapet är ju en sak för sig. Min sambo blev pissed off när vi fick Nova och skulle dit och skriva på... anledningen var att om man är gift så tar dem för givet att den man är gift med är pappan... men om man inte är gift så kn*llar man tydligen runt....

kramar

2009-01-13 @ 09:45:42
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Jenny

hihi ja vi gjorde det ett halvår innan vår lillsessa föddes så att vi skulle slipa springa med det sen :-) Jätte skönt!



Hoppas du får en fin dag. Kram J

2009-01-13 @ 14:57:19
URL: http://jennyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0