Förlåt, käre broder!

Ni som följer min blogg har förmodligen förstått att min bror Daniel och hans sköna böna Anna bor i lägenheten under oss.
Han och Tonny jobbar dessutom i samma byggnad så dom brukar gå till jobbet tillsammans, och även hjälpas åt att väcka varandra eftersom båda 2 har en förmåga att försova sig titt som tätt.
Iallafall så jobbade Danne igår men inte Tonny, så jag ringde och väckte honom 20 över 7.
Idag glömde jag bort det men när jag vid halv åtta kom på att jag inte hört honom gå så tänkte jag att jag skulle ringa ner för säkerhets skull.
Han sover, såklart; som väntat.
Jag säger: Sover du fortfarande?? Vet du inte vad klockan är??
Han: Näää?? Vadårå?
Jag: Ja men Danne klockan är ju 20 i 8!!!
Han: PÅ KVÄLLEN??!!
Jag: Hahaha, näää...på morgonen såklart! Du kommer ju komma för sent!
Han: Jo...men nu råkar det ju faktiskt vara Lördag idag....
Jag: JAHAA!!!! Ojdå....ehh.....förlåt. Sov vidare då...
Han: MmmmMMMM...
*klick*

Här kommer jag och ska vara duktig och ringa och påpeka att han försovit sig...jag hade verkligen noll koll på att det var helg. Kanske borde börja använda hjäncellerna jag har.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0