BajsMalmö!

Det här med Malmö tynger mig as hell.
Jag vill så oerhört gärna åka men jag känner att det bara kommer bli pannkaka av alltihop om vi åker.
Om allt hade blivit som det vore planerat så skulle ju allt funkat relativt bra, men nu känns det ju så sjukt bökigt. *suck*

Jag vet att jag kommer sitta här hemma ensam och tycka synd om mig själv för att jag faktiskt inte FÅR följa med, bara för att vissa människor är så jävla egotrippade och inte tänker på nån annan än sig själv.

Sen att jag sitter här med en betald biljett i näven som kostat bajs-mycket (även där pga av vissa personer) gör inte ångesten lättare direkt.
Jag som sett fram emot det här så länge, en liten semester för hela familjen. Men nu blir det bara att Tonny åker, Devon får åka på minisemester till Tina och Tias och jag och Nathalii sitter ensamma hemma och har tråkigt.

Ja, jag är fanimig lite bitter.

Med all rätt dessutom.

Nä men fy för att sitta å sura, nån som har nått kul på G mellan den 21:a och den 26:e??
Bjud in mig på massa roligheter nu!
Kom igen tjejer, jag kommer nu sitta här och tjura tills nån bjudit in/med mig på/till nått skojjsigt under tiden då jag är bajsmalmö-änka!

Bring it on!


Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten

Jag ska flytta så du kan ju komma och hjälpa ;P haha

2009-01-14 @ 22:51:18
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
hanna

hade jag haft en femma över hade jag LÄTT bjudit in dig på birsta-race.

massa pengar över? ge dem till mig?

2009-01-14 @ 23:40:18
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Britt-Marie

Ja vi kan väl resa till Birsta eller nåt eller kanske om vädret är bra till Ö-vik vi får fundera

kramis mamma

2009-01-15 @ 10:01:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0