Så sjuk, så sjuk..

Vi är så fruktansvärt dåliga här hemma så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Nathalii är minst lika risig som mig idag så vi ligger typ helt lamslagna i sängen och jag vet inte riktigt vad vi ska ta oss till.
Hon e så sjukt snorig och slemmig så hon kan knappt andas, och än mindre sova eftersom hon gärna vill ha nappen i munnen när hon sover.
Hon somnade inte förrns klockan 4 inatt och vaknade 9 igen av att hon hostade.
Sen dess har det bara varit gråt. =(
Idag är första dagen med feber så nu har hon fått alvedon för första gången i sitt liv, det var inge kul tyckte hon.
Efter att hon fått alvedon så bäddade jag ner henne i vagnen och då slocknade hon på stört, helt utslagen. Stackars lill-paj!
Att gå ut en sväng gjorde henne gott tror jag; frisk luft väl nedbäddad i den varma vagnen.
Jag däremot kände mig som en vampyr när jag gick utanför dörrn, solglajjer ja tack! Men dom låg såklart inne.
Satan va soligt och ljust det var. Bra mycket ljusare än vad mitt igensvullna huvudvärks-huvud klarar av.
Och kylan! Den ska vi inte glömma. Bara 10 minus men jag som inte tagit ett enda steg utanför dörren på hela helgen tyckte att det kändes som 35 - minst!
*Brrrrrr*
Med kisande ögon tog jag mig iallafall en liten sväng så att Devon fick göra sitt och Nutte fick somna in ordentligt.

Babblar jag? Visst gör jag det? Huvudet är inte på skaft direkt så jag har ingen riktig koll på vad jag skriver.
Nu sover iallafall Nathalii lugnt i sin säng och jag tänkte kasta mig ner i min också och hoppas på att medicin-fén kommer flygandes med frisk-medusin så att vi slipper vara sjuka mer.

Over and out!


Kommentarer
Agnieszka

Det känns som om alla blir drabbade av sjukdormarna nu..... Elton har blivit förkyld....så natten till igår sov han i babysittern, och natten till idag spenderade han i bilbarnstolen.... men han sov då iaf... iofs somnade han inte förens 3-4 inatt.. men endå...

kramar

2009-02-09 @ 13:05:48
URL: http://agnieszka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0