Bild-utmaning

Har blivit utmanad av marica wiklund så nu sätter jag igång.




- Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)


- Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)


- Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.


- Visa bilden på bloggen och skriv något om den .


- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.


- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade


Nuttis ligger och lögar i sängen, bilden är från januari 09.



De jag utmanar ...

Hanna
Emma
Therese
Agniezka
Anna
Sofia


Jag vet att dom flesta redan gjort den här men jag skickar vidare än då. =)


Kommentarer
Madeleine

Ny tävling hos mig ;-)

2009-02-11 @ 20:14:23
URL: http://www.muppsan.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0