Sjuka människor, sjuka prylar..

Här är det sjuka som gäller för hela slanten.
Jag å Nutte har hosta och är allmänt slemmiga och mysiga. Känns inge vidare måste jag säga.
Tur att Nathalii bara har lite hosta och är lite rosslig, för om hon haft hela köret som jag har vet jag inte vad jag skulle tagit mig till. Tycker så synd om henne när hon hostar så hon vaknar hela tiden. =( Hon blir ju helt slut när hon inte får sova ordentligt.
Nu inatt fick hon sova me mig nästan hela natten iallafall, hon sover mycket lugnare då så det är klart värt lite nattlig trängsel.

Sen så är stackars datorn sjuk den med, stänger av sig själv stup i kvarten, igen, vi som nyss lagat skiten. *suck*
Det gör bloggandet både svårt och drygt så det blir väl lite si och så med det beroende på datorns hälsa framöver!
Lagomt irriterande när skiten släcks ned mitt i skrivande stund.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0