Morning Sunshine!

Alldeles för få timmar på ögat eftersom jag gick å la mig alldeles för sent, får skylla mig själv helt enkelt.
Solen skiner och snön glittrar på marken, en utedag med lite pulka och korvgrillning vore helt rätt idag.
Men..
Inte för oss, för vi ligger sjuka.
Jag har ont i hela kroppen och varenda led känns igenmurad, huvudet bultar konstant och min rygg klagar.
Tonny hostar så att lungorna håller på att ploppa ut på honom, febern åker bergådalbana och ryggen är typ stelopererad.
Nathalii skrattar, rullar omkring som en orkan i sängen och hasar omkring på magen i takt med hennes enmanskonversation.

Allt är som det ska då med andra ord, mamma och pappa lider, barnet njuter! =)

Tur att lill-paj inte är sjuk iallafall, det hade varit lite för mycket för mitt sköra mamma-hjärta.

=P

Gå med hunden, städa och handla står överst på listan just nu.

Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0