Inte som jag tänkt..

I fredags skulle jag ju gå på stan och köpa lite badleksaker till Nutte, men det sket sig. Latmasken slog till helt enkelt! =)
Men på kvällen kom mamma och Ellen förbi med lite mat som vi musade på allihopa tillsammans, super smarrigt och ett plus i kanten att dels få sällskap och dels slippa laga mat.
Sen så knackade det på dörren, och där stod Emmasson och Fredde!
Alltid trevligt med oväntat besök. Tonny å fredde drack några öl och vi spelade Buzz och kollade på Let´s Dance. Trevlarns!

Sen idag så skulle vi till Björnens backe och åka pulka, snowboard och grilla korv. Skitkul!
Men...
Tonny fick feber inatt så det blev inget av. Typiskt att han ska bli sjuk igen. =/
Hoppas att jag och Nathalii blir skonade den här gången bara.

Så får vi se om jag och Nathalii går på badhuset imorron eller om vi tar det nästa helg istället och hoppas på att Tonny ska vara kry då. Den som lever, den får se.

=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0