Gammal vän!

För några dagar sedan så hittade min älskade Tea rätt på mig på facebook. Så himla roligt, har inte hört av henne på väldigt länge och inte träffat henne på på år och dar.
Saknar dig hjärtat! Skönt att ta upp kontakten igen. =)

Tea och jag på fest i Umeå.

Bild: Nån av teas kompisar som jag inte kommer ihåg vad hon heter. =S

Sen så skrev en annan gammal polare igår på msn, han var det också en evighet sen jag pratade med. Vi surrade på i 2 timmar och pratade gamla minnen och massa annat som hänt under tiden.
Och Jacke är precis lika charmig som vanligt, svårt att förstå att det gått 8 år sedan vi träffades för första gången. haha...

Jacke.

Bild: Lånad av Jacke.

Det är verkligen så himla kul när man träffar på gamla kompisar och på nått konstigt vis så förflyttas man tillbaka till sitt förflutna för en stund.
Jag älskar verkligen mitt liv, min familj och min vardag på alla sätt och vis, men fan va kul vi har haft förr.
Alla fester, alla resor och alla sjukt goa minnen.
Det är ju inte utan att man blir lite småsugen på en fest eller krogrunda här framöver.
Tea kanske e på? En riktig jävla helkväll i Umeå till sommaren precis som förr i tiden. ;)
Får väl se när jag känner att jag är mogen att lämna Nutte hemma en hel dag och natt, känner mig lite klen på den fronten just nu. =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0