Fredagskvällen!

Ikväll har Emma varit här med sin andra hälft Fredrik, som hon dessutom lämnade kvar. =P
Emma, Nutte å jag kollade på Let´s Dance och mumsade cholkladpudding medans pojkarna där nere spelar fotboll på PS2 och dricker öl.
Mysers; snor, rossel i rören och lite cholkladpudding i gott sällskap = en lagomt lugn och trevlig kväll för den gammla tant som jag gått å blivit.
Fredrik och Tonny sitter fortfarande där nere och dricker öl och spelar. Skånskan som dånar ur deras munnar börjar bli lite smått oförståerlig och Joddla med Siv spelas lika flitigt som Malmös och Trelleborgs fotbollslag nämns.
Fredrik kommer smygandes titt som tätt och vill hålla Nathalii, han tycker hon är kanoners och längtar efter en egen liten skrutt. *Pik Emmasson, PIK!*
=)
Jaja, här sitter iallafall jag med lill-paj i knät och utför den alltmer vanliga pekfingervalsen. Mitt högra pekfinger glöder typ efter en stunds skrivande

Funderar på att gå och lägga mig, Nuttisen börjar bli trött igen (vaknade innan av en host-attack och vill inte somna om sen) så jag måste nog bädda ner henne innan hon blir övertrött. Jag skulle dessutom kunna behöva några timmar på ögat.

Aja...gonatt på er då.

=)


Kommentarer
Emma

jajajajajaja : ) han berättade säkert tre gånger när han kom hem att nathalii fick låna hans armband och att hon vart upprörd när han tog tillbaka det : )

2009-02-07 @ 13:30:23
URL: http://emmaeliz.blogg.se/
marajka

suck, 04.00 idag.. men vad gör man? kännere mig inte direkt som nån stålmamma, känner mgi mer som en robot.. suck suck suck! nu är ja trött!

2009-02-09 @ 04:58:51
URL: http://weklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0