Duktig Emma!

Idag har jag varit duktig!

Gick upp klockan 10, vilket är en sensation för å vara mig.
Sen så hade jag lovat mig själv att göra lite grejjer idag, eftersom jag varit så lat den sista tiden. Allt utom Nathalii har fått vänta på bättre tider. =)

Idag har jag iallafall:

*Gått en långis med Devon (blev dock bara 1 timme men han frös så om tassarna så vi gav upp och vände hemmåt. Men hellre 1 timme än ingen alls.)
*Handlat
*Dammsugit
*Plockat i och ur diskmaskinen (fast det gör jag iofs varje dag, men ändå)
*Dammtorkat
*Lagat mat
*Strykt

Den senaste veckan har jag knappt orkat laga mat, så det känns skönt att vara tillbaka till verkligheten igen.


Kommentarer
Agnieszka

Vad skönt att få komma tillbaka till vardagen igen! Vi har varit sjuka med.. men är back on track igen!

kramar

2009-02-12 @ 20:18:29
URL: http://agnieszka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0