BVC

Idag har jag varit på BVC med min lilla spinkevink, hon växer typ ingenting alls. =(
Men hon är sjukt aktiv och inget fan (fän) =) av att äta så det är väl inte så konstigt. Hon äter väl ca. 4 dl ersättning/bröstmjölk per dygn plus nån enstaka te-sked puré eller gröt om man lyckas få in det i munnen på henne. =)
Ingen fara på taket tydligen men det är ju inte utan att man blir lite orolig när hennes tidigare starkt stegrande kurva nu är helt plan.
Hon vägde iallafall 6300 g idag så hon hade iallafall gått upp 300 g sen sist, för en månad sen.
Så lite händer det iallafall.

Vad har era barn vägt vid 5 månaders ålder?
(Hanna och Marica får inte vara med och skryta med sina runda goa småknoppar, för då verkar Nathalii som ett litet revbensspjäll.)
;P


Kommentarer
Anonym

hihi... ja min bebis växer som attans=)

2009-02-19 @ 21:11:15
marajka

HaHa :) Dom har nog rätt, Inte äre nån fara :) Men ja ska hålla tyst om tjockisen här :)

2009-02-20 @ 05:55:48
URL: http://weklund.blogg.se/
Anonym

anna vägde 7300 vid 5 månader

2009-02-20 @ 08:11:20
Therese - Eira min ögonsten

Eira vägde 8120 gram när hon var 5 månader.. Vi ska dit och väga henne nu till veckan igen. Var ju trots allt 3 månader sen vi var där sist. Hon är ju snart 8 månader :D

2009-02-20 @ 19:46:38
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Carro

min dotter vägde 6650g när hon var ca 5 mån, hon har alltid varit liten och är väldigt aktiv.. Men det finns nog inget barn som svälter sig själv :)

2009-02-20 @ 21:28:46
URL: http://rockit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0