Badrums-städning!

Lite trött, lite uttråkad, massor att göra.
Har ingen lust med något annat än å ligga i soffan eller möjligtvis sitta här och läsa bloggar. Jag har inte tid med nått utav det. håller på å rensa i badrummet nu, helt otroligt va mycket skit man sammlar på sig med tiden. Jag har slängt mängder med halvfulla flaskor och burkar innehållande lite allt möjligt. Har kastat gamla örhängen, halsband, intorkade nagellack, trasiga hårsnoddar, and so on...

Det tar ju aldrig slut nån gång!
Men nu är jag iallafall nääästan klart och det blev grymt mycket mer plats nu. Känns skönt.

Nä, tillbaka till städningen.

Tjing!


Kommentarer
sassa

hej lust att bli min bloggvän?

Vi kan ju lägga till varandra via blogglovin?



Kram.

2009-02-24 @ 14:06:38
URL: http://sandram.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0