Äntligen fredag!

Dagen började surt eftersom Nathalii tyckte att vi skulle vara vakna inatt, hon somnade inte in riktigt förns klockan 6(!!!!) i morse. Vilket resulterade i att vi sov bort hela jävla dan! *sur*
Känns lagomt pissigt men, men...nya tag inatt.
Hon gör verkligen allt för att inte somna, spralla med benen, klösa, vicka på en tå, prata, slita i blöjan. ALLT! Utom att sova då såklart.
Är det för mycket begärt att få sova på natten och vara vaken på dagen?
Vi somnar ju typ när alla andra kliver upp.
Nä fy va grinig jag blir när jag tänker på det här. *suck*

Nu är det iallafall helg så Tonny kan hjälpa till lite med sov-vägrar-tanten. =)
Bjuppade upp brorsan på middag idag, tycker så synd om honom när han sitter där nere ensam. Sen så är det alltid trevligt med lite extra sällskap vid bordet.

Nä, nu pladdrar jag bara på känner jag. Ska gå ner till min älsklingsbebis och mysa lite. =)

Tjo!


Kommentarer
Jessica

Vänta du på den dagen du har 2st nattugglor ;)

2009-02-15 @ 09:25:15
URL: http://blogg.coffeeaddicted.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0