Just nu i Solnahallen..

Allt som kunnat gå fel med vår resa har gått fel, efter många om och men så har vi bestämt oss för att åka hem.
Men just nu kommer vi ingen vart, för här står jag, i Solna och väntar på Anna...

Hon har nämnligen fastnat i hissen!!!!!

Vi måste ta separata hissar eftersom vi har så mycket packning + barnvagn. Hon kliver in först och sen när min kommit så hör jag hur nödsignalkliockan ringer i hennes hiss, trodde det var nån annan men kunde inte låta bli att fnissa för mig själv vid tanken på att det kunde vara hon. Och ja, det var ju hon. Nu har hon suttit där ganska länge och börjar bli ganska rädd, stackaren.
Men helt ärligt så skrattade jag så att jag fan höll på å kissa på mig när hon ringde och sa att hon satt fast.

Hehehe...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0