Bättre än jag trodde...

Är nästan klar med packningen nu och det gick faktiskt både bättre och fortare än jag trott att det skulle göra.
Däremot så var jag lite väl optimistisk när jag trodde att jag skulle få plats med allt i en väska, men klarar mig iaf med en stor rullis och en bag. Rätt bra trots allt med tanke på att vi ska tälta. Anna däremot hade en helt absurd väskuppsättning och jag förstår verkligen inte vad hon ska packa med sig? Halva lägenheten minst iaf. =P

Nu har jag iaf bara några saker som som ska handlas som ska packas ner och även lite kläder kvar men dom ligger i maskinen eller hänger på tork.

Sweetpaj!



Kommentarer
M -- Har en liten bebis i magen!

Sorry för sent svar, ja jag får muta honom så vi får en soffa jag vill ha ;) har en till på g =)

Bebisen är beräknad 12 december =) Kram

2009-08-23 @ 20:36:43
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Stjärten

haha jag har inte så mkt som jag ska ta med:P bara så mkt som jag kan bära själv.:P

2009-08-24 @ 14:35:04
URL: http://ahas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0