Fyndat!

Jag har fyndat lite kläder på Thereses Bloppis, jättebra eftersom Nathalii snart behöver massor med nya kläder.
Har iallafall fyndat ihop 2 bodeys från Lindex, 1 mössa från Dunnis och 1 set med hood tröja och mjukisar från HM för endast 110 kronor!! Och allt ser sprillans nytt ut, sen att man vet att det inte är nån tattare som har haft kläderna är ju ett plus. =) Nä nu e jag dum men jag vill gärna veta vem som ägt eventuella beg kläder, nån fix idé kanske?

Om ni vill fynda fina barnkläder så gå gärna in och kolla du med!


Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten - Bloppis i bloggen!

vad kul att du gillade kläderna!

2009-04-21 @ 21:22:32
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0