Fröken Klåfinger!

Just nu är det full fart här hemma, Nutte är fortfarande förkyld och nu har även Tonny och jag gått i samma fotspår.
Men det stoppar inte lillpajen inte, nänä...jag tillbringar mina dagar med att springa och jaga fröken klåfinger som inte kan hålla fingrarna borta från en endaste grejj.
Vi har ju satt in sånna här skydd i alla el-uttag för att hon inte ska vara där och peta, men det bekymmrar inte Nathalii det minsta. Hon tycker nämnligen att det funkar alldeles superbra att dra ut dom sladdar som sitter i istället och sedan pilla i uttagen, suga på kontakten och bara få mig aningens skärrad.
Sen så är ju hundskålarna en annan favorit.
Matskålen kommer alltid i första hand och den ska det liggas i, slickas på och allmänt kladdas runt i. Detta tycker såklart den stackars mamman är superpäckligt så den brukar jag plocka upp efter att hon smitit dit en gång för mycket.
Då beger hon sig helt sonika till vattenskålen istället, även där ska det smakas, men dessutom plaskas. *pust*
Hon kör slut på mig den lilla räsern. =)
Sen så ska det klättras, dras och pillas på allt möjligt.
Var får hon energin ifrån? =P



Kommentarer
Jessica

välkommen till verkligheten som förälder ;)

2009-04-07 @ 10:47:38
URL: http://blogg.coffeeaddicted.se
Agnieszka

Barn är underbara!

kram

2009-04-07 @ 12:03:24
URL: http://agnieszka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0